Laga Arlas knäck till Julen

tisdag 17 november 2009

Diagnos TAPL

Jag har blivit diagnostiserad med TAPL... Den senaste i raden av alla bokstavskombinationer... Finns ännu inget botemedel, och dom flesta vill nog inte ens bli botade... Men för att lindra symtomen finns det lite olika saker man kan tänka på:

  • Läsa bloggar
  • Pynta
  • Lyssna på julmusik
  • Tända ljus
  • Dricka glögg
  • Äta pepparkakor
  • Pyssla
  • Göra julgodis
  • Baka
  • Gå på julmarknader
  • SHOPPA
  • NJUTA av den bästa högtiden på året
Vad står då TAPL för?


TomteArmePåLoftet




Många varma kramar Linda

3 kommentarer:

Hanneles jul sa...

jag tog en pepparkaka till kaffet nyss :)

Julhuset sa...

Jag lider nog av den också.

Lina sa...

Jag har nog varit diagnoserad med den sjukdomen hela mitt liv, men under november-december är den som mest utblommad! ♥