Laga Arlas knäck till Julen

söndag 15 november 2009

Julschoppat igår

Var på Clas Ohlson i Insjön igår... Hittade där lite fint till julen... Lycktorna kostade 70 kr för 3 st och de små söta knastomtarna 14 kr... Köpte även 2 pack med grenar med ljusslingor (svart), dom kostade 2 för 199kr... Men dom har jag inge bra bild på ännu, men det kommer väl när dom kommer fram till första advent...

 

 Passade på att åka in på Tullavippan på vägen hem... Vi har aldrig varit in någon gång, men det kommer bli fler gånger... Det fanns massa smått och gott och en massa möbler... Båda gammalt och nytt... En loppis så att säga där man hyr in sig och slipper stå och sälja själv... Hittade en gammal tidning för 2 kr och en adventsbok för 20 kr... Så nu skall jag läsa en del varje dag från 1 december för minstingen... Mysigt...



 

 

Idag var det tänkt att jag och en väninna skulle gå på årets första julmarknad men hon bangade ur när det inte vart nå trevligt väder :-( ... Så nu sitter jag vid datorn och poppar julmusik för att få tillbaka den ljuvliga julstämningen igen...

Har ju fått ett lite juluppdrag i år... Jag ska lära mitt ex känna julglädje... Lyckas jag där så får min man gå den kursen nästa år ;-) ...


Många varma kramar Linda

Inga kommentarer: