Laga Arlas knäck till Julen

lördag 21 november 2009

Nya Glögghörnan






 Ja då har jag målat och lackat brickbordet min lillebror gjort åt mig...






 Så här vart det att se ut...



 
 Ordet Glögg är bara att ta bort och byta ut mot ett annat ord om jag känner för det... Skall göra några till...



 
 Redo för besök...



 
 Har så många glöggflaskor att vissa får stå nedanför, men det gör ju inget...


 
 Har även hämtat hem lite granris idag, så jag passade på att göra fint i köket bredvid spisen...



 
Andra bänken fick oxå lite julfint...




Många varma kramar Linda

4 kommentarer:

Hanneles jul sa...

Jättefint det blev, jag har smakat på min första glögg idag.

En riktig jul sa...

Vad fint =)

Jul hos Mattssons sa...

Hanneles jul: Gott va?

Jul hos Mattssons sa...

En riktigt jul: Tack, vart jätte nöjd.