Laga Arlas knäck till Julen

fredag 25 december 2009

God Jul (i efterskott)

Oj vad tiden rinner iväg... Har inte hunnit med att blogga alls... Julafton igår var mycket trevlig med god mat och hela familjen.... Och mycket julklappar... Imorgon hoppas jag att jag skall hinna skriva lite längre och lägga in lite bilder... 

Vill i alla fall tacka mamma för de pengar jag fick så vi har en början på ett sparkapital inför en resa för hela familjen nästa höst... Och tack svärmor och svärfar som kom till oss på julafton och var med oss och firade... Pojkarna och Ubbe vart så glada och det gjorde mig så lycklig...

Idag var vi till mor och fick julmat och en trevlig pratstund :-) ...

Många varma kramar Linda

2 kommentarer:

julswappen sa...

Du är jätte välkommen att vara med nästa år. :) Jätte roligt att vi har inspirerat dig. :)

Känns lite sorgligt nu när årets JULSWAPP har tagit slut men en tröst är ju att det kommer en ny även om det känns lååångt dit just nu. ;)

Jag börjar ta upp anmälningar runt september så håll utkik på JULSWAPPS bloggen då. :)

Kramis
M I N D I

Hanneles julparadis sa...

Låter som julen ska vara :)