Laga Arlas knäck till Julen

torsdag 3 december 2009

Julmat

Igår var det premiär för julmaten för min del... Julbuffe i Ejendals Arena innan hockey... MUMS vad gott... Sill, lax, skinka, ägg, prinskorv, köttbullar mm... Ja det som skall finnas på ett julbord... Och knäck, ischoklad mm till efterrätt och småtugg i pauserna... Och självklart julmust... Tog ett glas vin till oxå...

Imorgon är det nästa... Julbord med jobbet... Längtar...



Fick hem min tunika/klänning jag beställt från ellos igår... Se bilden ovan... Den har jag tänkt ha på mig imorgon...




Mitt juliga köksfönster... Tomtefamiljen i fönstret (de på kanterna) har en given plats i köket... Dom är virkade och trädda på toa-/hushållarullar... Är sedan jag var liten och har alltid varit mina favoriter... Så när jag flyttade hemifrån var dom självklart med mig till min lägenhet... Och nu står dom vaje jul i fönstret i köket i vårat hus...

Många varma kramar Linda

Inga kommentarer: