Laga Arlas knäck till Julen

lördag 12 december 2009

Mycket nu

Ja, det har varit lite mycket nu på sista tiden... 


I onsdags hade Rasmus "jul"show på skolan...

 Rasmus är han i grårandig tröja bakom micken...
 
 Hela 4 A och 4 B sjunger: Jag drömmer om en jul hemma...


Barnen hade gjort egna sagor som lästes upp, ett bildspel på aktiviteter dom gjort, gitarr- fiol- piano- och horn spelades... Sång och dans såklart... Dom är duktiga och tuffa dom där 10-åringarna...


Sedan i torsdags var det dax för troligen den sista lucian man får vara med om där Stoffe är med... Han går ju i 6:an nu så... 




 Tyvärr syns han inte så bra Stoffe, men han står till höger om Lucian precis bakom tärnan... Duktiga som bara den var dom...

Fredagens lucia med Casper missade jag tyvärr :-( då jag var på kurs i Stokholm med jobbet... Dagen slutade inte så roligt som jag hoppats heller då tåget jag satt på råkade ut för en fruktansvärd sak... En självmordshoppare :-( ... 

Lördagen vart bättre med tomtekalas för Casper som ju fyller 6 år på tisdag... Han första barnkalas och temat var TOMTE såklart... Tårtan och gästerna kommer här på bild...



Tårtan var ju inte enkel att få till men har man lovat en tomtetårta så har man...

 
En massa söta tomtar (min Casper till vänster) och en söt lucia var med och kalasade...


Många varma kramar Linda

Inga kommentarer: