Laga Arlas knäck till Julen

tisdag 8 december 2009

Osams med svägerskan

Jaha, då har man gjort sig så osams med svägerskan att hon tagit bort mig från facebook :-( ... I   Traditioner på gott och ont   skrev jag ner lite om hur det tyvärr ser ut för oss... Och nu när mina svärföräldrar valt att fira jul med oss i år, så nu lär ju jag vara boven i dramat och anses vara en skit hos svägerskan då... Jag som precis tyckte vi började komma så bra överens i övrigt... SUCK

Allt jag vill är att ge mina barn och min man en bra jul... Min man är glad över detta även om han försöker låsas som om han inte bryr sig... Och pojkarna är överlyckliga såklart... 


Hur det kommer sig att dom valde att vara med oss det vet jag inte för jag har knappt hunnit prata med svärmor... Men jag är glad över att få ha dom med oss på julafton... Tycker dock det är tråkigt om det skall bli surt mellan oss och brodern med sambo... Hade gärna haft även dom med här... Jag tycker om att ha alla när och kära runt mig på julen...Och nu inväntar vi bara svar från min farmor om vart hon valt att vara denna jul... Jag hoppas även hon vill komma hem till oss, för det är så många år sedan jag fick ha henne med på julafton...



Många varma kramar Linda

Inga kommentarer: