Laga Arlas knäck till Julen

tisdag 1 december 2009

Pepparkaksdröm




Hittade en julig glass på Willys igår... Pepparkaksdröm... Tog ett smakprov igår kväll så klart... Vaniljglass med pepparkakssmak och pepparkaksdegbitar i... MUMS... Den gillade jag verkligen... Den får 4 av 5 mandlar...

 
     



Här brinner första ljuset i söndags... Tur man valde blockljus i år så man kan tända varje dag...


 


Sängen har så klart blivit jul-pimpad :-) ... Kuddarna med mig och älsklingen på ligger dock alltid på sängen... Mitt favorit foto på oss två tillsammans, fick bli kuddar... På makens kudde ligger ett chokladhjärta med texten: Jag älskar dig, som han upptäckte när han lade sig i lördags :-)... Jag var ju ute på galej med brudarna från jobbet och ville överraska honom... 

Nu laddar jag för första julmaten imorgon... Julbuffe i Star Resaturang i Ejendals arena innan match...  Sen på fredag skall vi upp till Toppstugan på Romme Alpin och äta julbord... Och lördagens glöggparty här hemma är ju oxå något man längtar efter... Vi blir inte så många med vi kommer garanterat ha roligt... 

Dock är jag lite orolig idag, för jag har så ont :-( ... Troligen urinvägsinfektion som spökar med mig... Vill inte... Har inte tid... Ska ju ha julkul, inte äta penicillin och må dåligt...  


Många varma kramar Linda

2 kommentarer:

Hanneles jul sa...

Hihi, klart man ska ha jullakan :)

Jul hos Mattssons sa...

Japp :-)