Laga Arlas knäck till Julen

fredag 29 oktober 2010

Shoppat lite med farmor

Jag och min farmor var ute på shopping i 3,5 timme igår... Var farmor som behövde ut, men jag hittade en hel del jag oxå... Några tidningar, lite julte, glögg, kalenderljus, röda sidenband, julskumtomtar och julstickers till scrappingen...

 Stora Juljournalen handlade jag dock på lunchen redan :-) ...

Juligt och vackert inne på Blomsterlandet där dom för fullt höll på att plocka fram julsakerna...

Kahns hade flera olika sorters julteér, dessa valde jag att handla igår... Glöggen fick bli första att smakas på, och vilken ljuvlig doft... Hade en riktigt hint av glögg i smaken så jag är nöjd :-)...

Måste ju testa Blossa X såklart..

Drömhem och Allt i Hemmes julspecial kommer att avnjutas med en påse juleskum...

På Blomsterlandet hade dom julstjärnor i rosa... Dock handlade jag ingen för även om jagi vanliga fall är rosa, så till jul är jag röd ;-) ... Men dom var underbart läckra...

Kommer ni ihåg min diagnos? TALP!! Om inte läs här ;-) ... Den har blommat ut för fullt igen, hehe... Djupa suckar från maken, men det står jag ut med fniss...

Många varma kramar Linda

2 kommentarer:

Tina´s Jul sa...

Jag har också köpt en massa jultidningar, det är så mysigt att läsa den! :-)

Jul hos Mattssons sa...

Älskar att krypa upp i soffan med lite te eller glögg och någon pepparkaka och läsa mina tidningar, nya som gamla... Alltid hittar man någon inspiration till nåt nytt :-) ...

Kram Linda