Laga Arlas knäck till Julen

onsdag 27 oktober 2010

Tidningar

På lunchrasterna på jobbet njuter jag av att blädra i dessa tidningar... Har börjat med 101 nya Ideér och snart är jag klar med den... Är mysigt att sitta en stund för sig själv medans man äter och bara blädra och längta... Dock längtar jag efteratt få krypa upp i soffan med en mugg glögg och några pepparkakor och lite tidningar och mina böcker...


Imorgon ska jag kika på de andra tidningar som kommit ut om det är något som jag vill ha (troligen ja ;-) )... Ska ut och handla med farmor så då passar det att leta tidnignar oxå :-) ... Förhoppningsvis kan vi hitta Frödinges Kladdkaka med pepparkaksmak oxå... Som jag letar så efter...

Många varma kramar Linda

2 kommentarer:

Victorias Julblogg sa...

Var 101 nya idéer bra ? Har funderat på att köpa den

Jul hos Mattssons sa...

Ja jag tyckte om den, massa fina tips :-) ...

Kram Linda