Laga Arlas knäck till Julen

onsdag 3 november 2010

Alkoholfri glögg

Har köpt hem lite glögg nu :-)... Blossa X testade vi i lördags och lite mer igår... Idag ville pojkarna oxå ha glögg så det fick bli den alkoholfria nya sorten vi testar... 

 Snart dax att fixa riktiga glögghörnan på brickbordet :-) ...

Inget slår Blossas glögg... För min del tyckte jag den var tam i smaken, visserligen en billig variant men ändå.... Smakade mest saft... Spetsade med lite whiskey och visst den slinker ner, men ne tror pojkarna får behålla den för sig själva (jubel där då ;-) )... Ger den tyvärr bara 2 av 5 mandlar... 

Har snart fått ihop en trevlig paketkalender till Julswappen... Åhhh så jag längtar...

Många varma kramar Linda

4 kommentarer:

Tina´s Jul sa...

Jag har också köpt Blossas årgångsglögg men den korkas upp tidigast 1:a advent.

Jag längtar! :-)

Jul hos Mattssons sa...

Jag klarar aldrig att vänta så länge med glöggen :-) ...

Kram Linda

Hanneles jul-paradis sa...

Det finns några som är goda, Dufvenkrooks skogsbär smakar inte bara saft.

Hannele sa...

menar alkoholfria