Laga Arlas knäck till Julen

fredag 5 november 2010

Chokladprovar kitet

Fick hem mitt chokladprovarset från Lindt idag, se mitt inlägg här...
4 olika sorter med härlig mörk choklad... Nu ska jag skapa min egen chokladprovarkväll :-)...


70%:ig, 85%:ig, Sea salt och Bluberry... Låter mycket spännande...
Fick med mig lite glögg från affären oxå... Dufvenkroks lättglögg i 3 smaker...


Blåbär & Lingon, Chili Choklad och Hjortron... Hade dock inte plats i ryggsäcken för den 4:de sorten som jag tror var Vanilj... Men den får inhandlas nästa vända...

Många varma kramar Linda

2 kommentarer:

Lalolandet sa...

Jag fick mitt paket med choklad jag också. Hade som tur var köpt chokladglögg dagen innan och nu är Blueberry-chokladen testad: EXTREMT GOD!
Ikväll blir det pyssel, glögg och chokladprovning =)

LÅt oss gärna (eller mig) få veta om chilichokladglöggen var fin.

Ha en bra kväll

Jul hos Mattssons sa...

Chilichokladglöggen var fantastiskt god... Den kommer bli en ny favoritnu tror jag minsann :-) ...

Kram Linda