Laga Arlas knäck till Julen

lördag 6 november 2010

Första Julmarknaden för i år

Idag fick jag älsklingen med mig på Julmarknad i Bäsna Bygdegård... Litet men mysigt med bara massa hantverk... Handlade en liten tomtebroch att ha på mig till jul... Och så klart en varmrökt regnbåge, mums... Dom bjöd på glögg när vi kom, så det luktade gott och hemtrevligt...
 Brochen...

 Morgondagens middag för mig och pojkarna...

Sen åkte vi till Biltema och där hittade jag lite andra trevliga saker... 

 Halmhjärtat kostade bara 15kr och jag kunde inte låta bli...

  Efter flera års övertalande lyckades jag knäcka Ubbe ;-)  , nu ska fåglarna få sitt i vinter...

 Sitter vi i fönstret så ser vi det kanon bra... Och det är redan full fart på fåglarna där nu...

Brickbordet fick bli ett glöggbord redan nu... Vi åker ju bort snart och jag missar en vecka med införjulmys så jag tar igen det i förskott ;-) ...

Många varma kramar Linda

Inga kommentarer: