Laga Arlas knäck till Julen

måndag 22 november 2010

 Julflickan har ställt lite frågor för att underlätta för våra hemliga tomtar inför julklappsköpet... Så här är mina svar :-) ...
  1. Vilken strumpstorlek har du?   39
  1. Vilken är din favoritfärg?  Rosa fast till jul röd :-)
  1. Har du badkar?  Japp, välanvänt oxå...
  1. Vilket är ditt älsklingsgodis?   Choklad 
  1. Vilken är din favoritdoft?  Lavendel
  1. Har du några allergier? Vilka?  Inget
  1. Föredrar du kaffe eller te?  Te, dricker inte kaffe
  1. Finns det något du absolut inte vill se i din julklapp?  Ne jag är rätt tacksam för allt ;-)
  1. Har du någon hälsning till din hemliga tomte?  Jag är en scrappare och älskar att pyssla... Ljus gör mig eld och lågor ;-) ...
Hoppas min tomte blivit lite hjälp... Annar är det bara att leta runt på mina tre bloggar så hittar man nog lätt på vem jag är ;-) ... 

Många varma kramar Linda

2 kommentarer:

Julswappen sa...

Titta på JULSWAPPEN så får du se. :)

Stor kram
M I N D I

Jul hos Mattssons sa...

Tack Mindi !!!

Tänk jag vann :-) ...

Kram Linda