Laga Arlas knäck till Julen

söndag 7 november 2010

Julshopping idag :-) ...

Idag var vi till Västerås på liten shoppingrunda :-) ... Var till Bauhaus, Nisses och IKEA... Mycket juligt måste jag säga på alla tre butikerna, fast IKEA var sämst... Nisses hade enormt stor julavdelning med massa mysigt... Men där handlade jag dock bara ett kalenderljus och ett änglaspel...


 På IKEA handlade vi lite pepparkakor och doftljus... Och lite annat som dock inte hör julen till...

 Bäst var det på Bauhaus... Där hittade maken härliga gröttallrikar och temuggar men kanonsöta julmotiv som såklart inhandlades... Sen hittade jag lite mer servetter med mina älskade knastomtar plus lite stickers oxå... Jag älskar de där knastomtarna :-) ...


Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar sen ska jag ta en paus från julen under 1 vecka... Drar till Gran Canaria och Puerto Rico för lite härlig semester... Efter det blir det sen full rulle mot julen :-) ... 

Många varma kramar Linda

4 kommentarer:

Stockholmsjul sa...

Vilka söta muggar! :)

Tina´s Jul sa...

Ett precis sådant änglaspel köpte jag förra julen :-)

Hanneles jul-paradis sa...

Hihi, kul att julhandla :)

Mindi sa...

Åh så mycket rolig julshopping. :)

Stor kram
M I N D I (julswappen)