Laga Arlas knäck till Julen

fredag 5 november 2010

Lite blandat smått och gott...

Igår morse när jag slank in på Ica Kvantum för att handla lite lunch till jobbet, råkade lite annat smått och gott ramla ned i korgen ;-) ... Äntligen hittade jag Ballerina Pepparkaka och Marabou Vintervit... En julmust och lite härliga satsumas vart det oxå...


Marabou Vinter var verkligen söt i smaken, precis som vit choklad är... Nästan lite väl söt så det vart bara småbitar då och då... Gillar dock den vackar förpackningen med det guldiga papperet... Men bara 3 av 5 mandlar blir betyget...


Ballerina Pepparkaka däremot är ju alltid mumsig... Mycket pepparkakssmak... 5 av 5 mandlar såklart :-) ...


Sen på vägen hem på Willys ramlade jag över Amelia Jul som alltid varit min stora favorit av alla jultidningar... Ska bli spännande att läsa nu i helgen...


På jobbet brukar jag oxå julpynta såklart och på ÖB har jag hittat denna söta ljushållare som ska pryda kontoret...


Från tidigare har jag lite andral juslyktor, älskar min vackra snöflinga... Den lyser så vackert när jag tänder ljuset...


Imorgon ska jag åka på årets första julmarknad... Den i Bäsna Bygdegård... Och på söndag verkar det som om jag får älsklingen med mig till IKEA och Nisses mm i Västerås...

Mer Jul, jag vill ha MER JUL!!!!

Många varma kramar Linda

Inga kommentarer: