Laga Arlas knäck till Julen

onsdag 10 november 2010

Snöar :-) och resa till solen

 Åhhh, igår började det snöa så underbart härligt... Och jag som åker till Gran Canaria i eftermiddag... Hoppas bara snön ligger kvar när vi kommer hem om 1 vecka...

Har hämtat ut min och goa Anjas biljetter till Julkonserten den 1 december i Falun :-)...


Så här såg det ut igår kväll när jag gick och lade mig :-) ...



Och nu på morgonen...



Lite sorligt att lämna ett så härligt juligt vinterlandskap för solen, värmen, bada och paraplydrinkar... Men när jag är tillbaka den 17 nov så har jag enorm energi och orkar "jula" till det helt och hållet från topp till tå :-) ...

Ha så gott nu alla bloggvänner så ses vi snart igen!!!!

Många varma kramar Linda

9 kommentarer:

Tina´s Jul sa...

Åå, vad skönt med semester! :-)

Julkonserten skall jag också gå på!

Ica (tomtens dotter) sa...

Önskar dig/er en skön semester!

Maritha sa...

Hej!
Kikar in för att se alla som är med i årets julswapp.
Kul att vi blev så många.
Kram

Poohtra sa...

Hej !
Kikar runt till alla som är med i Julswappen. Kanske blir du MIN eller jag DIN tomte? Spännande.

Vad underbart med en resa till solen...är INTE ALLS avis....;)
Kramar från Petra

Lisas Jul sa...

åååh, gran canaria! Ett ställe jag avgudar :) var faktiskt där en decembermånad, men det är skönt att fara dit innan december. Då vill man vara hemma. Hoppas du har en trevlig resa :) Mysig blogg!

Di sa...

Härligt att få åka till Gran Canaria nu när det är så mörkt hemma! Hej förresten, kikar in och ser vem mer än jag som är med i Julswappen :) man vet ju inte vem man ska Tomta för :) Kram Di

Milla sa...

Som de andra är även jag inne och kikar runt hos alla swappvänner.. Såå spännande det ska bli att se vem som är ens tomte.. Ha det så bra.
Kram Camilla

♥ cloudberrie ♥ sa...

Kikar runt hos alla som är med i julswappen och till framförallt er som jag inte "träffat" förut, det är så spännade!

♥♥Franska Liljan♥♥ sa...

Tittar runt till alla julswappare för att säga Hej!

Hälsningar Helena