Laga Arlas knäck till Julen

onsdag 1 december 2010

1 december = öppna paket och julkonsert

Jihaa, idag var det då äntligen dax att få öppna första paketet i min kalender... Och det innehöll något som jag får öppna varje dag fram till jul ;-) ... En egen chokladkalender... Så nu tror jag maken är lite avis, för han är den enda som inte har en... Pojkarna har ju som vanligt fått en var av sin mormor...
Paket nr 1

Ytterligare en kalender, fast med choklad gömde sig i paketet...

Igår fick jag en vacker blombukett av min älskade make, bara för att jag är så underbar :-)...
Blommorna stod brevid sängen när jag skulle lägga mig igår :-) ...

YES, ikväll skaj ag och Anja på julkonsert... MYSIG MYSIG!!!!!!!!


Poppar julmusik på jobbet och julmyser även där... Fått fram lite tomtar och tänder självklart ljus... MYS...

Många varma kramar Linda

Inga kommentarer: