Laga Arlas knäck till Julen

tisdag 21 december 2010

Tiden bara rinner iväg :-(

Ja, det blir inte alltid som man vill här i livet... Har så mycket jag vill hinna göra och så lite tid att göra det på... Förra veckan vart jag sjuk med min jobbiga IBS, på det fick jag UVI och som om inte det var nog kom mensen med värsta mensvärken :-( ... 3 saker som alla sätter sig på magen är lite jobbigt att ha samtidigt... När man sedan ska ha två kalas och försöka hinna med allt till jul, ja då vill man ju verkligen vara frisk och kry... Att IBS:en sen utlöses av stress gör ju att man får verkligen tänka på vad man prioriterar...

Den här bloggen har blivit åtsidosatt tyvärr, liksom mina andra två bloggar... Har för första gången på 13 år skickat köpejulkort, och bara till några få som jag vet alltid skickar till oss... Ville ju så mycket mer, men tiden finns inte...

Har i alla fall fått en massa underbara paket av min hemliga tomte i Julswappen på http://julswappen.blogspot.com/ , och även mitt paket från min hemliga tomte i Julswppen på http://julflickan.blogspot.com/search/label/Julswap%202010 har kommit fram till mig... Dock har jag varken hunnit fota det eller lägga ut någon tjuvkik till den jag är hemlig tomte åt där... SUCK...

Ska vara ledig mellan jul och nyår och hoppas få lite mer tid över då... Och jag hoppas jag får vara frisk nu under jul, men halsen börjar svida och näsan snorar :-( ...

Många varma kramar Linda

Inga kommentarer: