Laga Arlas knäck till Julen

fredag 21 oktober 2011

Juliga tips

Har på min lilla bloggrunda hittat lite intressanta juliga tips, men istället för att skriva om samma saker så får ni här länkar till inläggen...

Sannas Christmas har hitta ett juligt tunnbröd som jag personligen måste testa då jag älskar tunnbröd och vörtbröd...

Annas Jul har hittat en box med juliga pixiböcker som ju skulle passa i t.ex. en lite kalender...

Tänk så mycket intressant man kan hitta på allas härliga julbloggar... Längtar så tills jag får jula till min nyrenoverade lägenhet... Där ska jag och pojkarna julmysa hela november och december... Passa på och njuta riktigt länge så här första året :-) ...

Många varma kramar Linda

3 kommentarer:

Helena - Hellys Jul sa...

Vad kul, jag har inte sett din julblogg tidigare. Så kul med alla juliga personer man kommer i kontakt med.

Låter härligt med en nyrenoverad lägenhet. Det måste klia i fingrarna då efter att få pynta gissar jag.

Jul hos Mattssons sa...

Välkommen hit :-) ...

Ja det ska bli hur kul som helst :-) ...

Kram Linda

Sannas Christmas sa...

Sv: Jag tror verkligen på det här tunnbrödet, åh vad jag längtar nu helt plötsligt! :)