Laga Arlas knäck till Julen

onsdag 19 oktober 2011

Jullängtan och renovering

Har inte riktigt den tiden till att börja julblogga på allvar än, då renoveringen av lägenheten tar upp det mesta av min lediga tid fortfarande... Men jag lovar att komma igång så snart som möjligt...

Jullängtan finns dock från tårna ända upp i håret ;-) ... Har inhandlat 2 julmagasin redan: Allers julmagasin och ett som jag tror hette Isabell (ligger i lägenheten och väntar)... Igår ville minstingen att jag skulle läsa Farbror Joakims julafton för honom och det gjorde jag så gärna så... Sen tog jag en kopp rykande Farbror Frost te... För 2 veckor sedan hittade jag lite Blossa Lingon och Blossa Apelsin på våran Ica Nära som tog slut ganska fort ;-) ... Och Coop Forum har börjat sälja julmust så en sådan flaska har jag faktiskt njutit av när jag var hemma och var sjuk, samtidigt som jag tittade på Trolltyg i tomteskogen...



Fick hem mina jullgardiner till lägenheten för 2 veckor sedan oxå... Dom har jag beställt på Jotex, nice...

Återkommer med bilder och mer julmyssaker inom kort :-) ...

Många varma kramar Linda

2 kommentarer:

TinaGustafsson.com sa...

Du är i samma sits som jag var för ett år sedan, då höll vi på att renovera hela vårt hus och jag hade inte så mycket tid för julbloggen under en period :-)

Dessa två tidningar köpte jag också för en tid sedan. Den ena tycker jag var jbra och den andra mindre bra, blir intressant att höra vad du tycker :-)

Vendela sa...

Hejsan,
vad härligt att renovera lägenheten. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela