Laga Arlas knäck till Julen

onsdag 26 oktober 2011

Julswapen

Har även i år anmält mig till Jullswappen... Älskade verkligen att få öppna ett paket varje morgon fram till ju förra året... Så mycket fina saker jag fick av min hemliga tomte som många gånger verkligen lyckades mitt i prick :-) ... Idag sprang jag på lite söta klappar som blir perfekt att skicka till vem det nu än är som jag ska vara tomte åt i år... Hade visserligen redan några saker på lager hemma oxå, måste ju samla på sig under hela året :-P... Längtar verkligen till den 1 december...

På Biltema när jag var in där så hade dom rätt stora vita blockljus vilket kommer bli perfekt till årets adventsljusstake... Har lite saker inköpta på Panduro sedan tidigare så nu är det bara ett fat som saknas... Bara jag flyttat över mitt pysselhörn till lägenheten så skall det börjas julpysslas :-P ...

Många varma kramar Linda

4 kommentarer:

Julswappen sa...

Så roligt att du vill vara med även i år. :)

Stor kram
M I N D I

Tomtens Dotter sa...

Jag ska också vara med :-)

Emelies Christmas sa...

Jag funderar på att också anmäla mig :)

Vida sa...

Å jag är med igen.. men nu är jag tomte åt någon annan men det var kul att vara åt dig förra året :-) Ses på julswappen