Laga Arlas knäck till Julen

tisdag 25 oktober 2011

Nedräkning

Fick ett mail från Arla att dom gjort några härliga julnedräkningswidgetar... Så jag var in och kikade här: Julwidget och hämtade hem en, så jag verkligen ser exakt hur långt det är kvar :-) ... Bara 59 dagar nu, wihoooooooooooo...

Igår vart den en liten skvätt Blossa 06, har inte testat årets än då jag inte riktigt gillar smakvalet... Är ju ingen kaffedrickare alls, men men... Blir kanske en 11 till glöggfesten bara för att jag måste testa... Ska ha inflyttnings-/glöggfest den 26 november och längtar verkligen dit :-) ... Snart är ju lägenheten klar, så på söndag flyttar jag in där så då kommer jag guida er runt lite i mitt lilla hem...

Många varma kramar Linda

1 kommentar:

Emma - 24 december sa...

Åh, va kul att du ska guida oss i ditt nya hem! Jag älskar att "kika in" hos andra och se hur dom har det =D