Laga Arlas knäck till Julen

fredag 11 november 2011

Fredagsmys

Dax för ytterligare ett besök hos mig... Denna gång hälsar Casper (minstingen) oss välkommen in i hans "cars"rum, vilket han är mycket nöjd med... Blixent McQueen är hans största favorit...


Har äntligen hittat Dumle gingerbread och jag måste verkligen hålla med de andra... MUMS, smakar verkligen pepparkaksdeg... 5 av 5 mandlar från min sida...


Just nu är det fredagsmys med bland annat dumle ;-) ... Pojkarna och jag kollar hockey och njuter godis och julmust... I nästa paus blir det glögg oxå...



Många varma kramar Linda

3 kommentarer:

Julklapparonline.com sa...

Vill du vara med i listan Sverige bästa bloggare? Läs mer och anmäl dig på http://julklapparonline.com/bloggar-om-jul

Julklapparonline.com sa...

Vill du vara med i listan Sverige bästa bloggare? Läs mer och anmäl dig på http://julklapparonline.com/bloggar-om-jul

Kusin Sandra sa...

Åh vart har du hittat dom dumle?
Hittade på Ica maxi här, men dom tog slut jätte fort och nu finns dom ingenstans:(
Godaste godiset jag smakat :D