Laga Arlas knäck till Julen

torsdag 13 september 2012

Fy mig och 102 dagar

Usch så dålig jag vart att blogga i julas... Men livet kom mellan med skilsmässa, flytt, renovering och på det som kom det en ny kärleken in i mitt liv... I år ska jag försöka bättra mig... Längtar efter min första riktiga jul i mitt eget hem med min älskade särbo... Dock blir det första julen barnen ska dela tiden mellan mig och deras far... Det kommer bli tufft, men vi ska väl överleva den biten oxå...

Är idag 102 dagar kvar till julafton... Första julkortet är nästan klart (bara sista monteringen kvar) och det suger i glöggtarmen efter att få smaka Blossa -12, Azur och Ingefära... Jag som ÄLSKAR ingefära... Låter smaskens...

Många varma kramar Linda

2 kommentarer:

Svensk Jul sa...

En så mysig blogg du har. Ser fram emot att hålla koll på den fram till jul.

Erica AKA Tomtens Dotter sa...

Hej hopp! Så roligt att du hittat kärleken (igen). Nu har du ju om inte annat chans att skapa nya traditioner och forma dem som ni vill.